De Wegenscanners als case in ‘Van maken naar raken’ over strategische marketing in de bouw

Van Maken naar raken

De Wegenscanners als case in ‘Van maken naar raken’ over strategische marketing in de bouw

De maatschappij is veranderd, de bouwbranche verandert. Organisaties in onze branche hebben te maken met andere eisen en verwachtingen dan 5 of 10 jaar geleden.

Het nieuwe boek van Marjet Rutten ‘Van Maken naar Raken’, dat in november uit komt, gaat over strategische marketing in de bouw/vastgoed/installatie. In haar boek beschrijft Marjet welke kant je met je organisatie op kan gaan om een continue stroom aan mooie opdrachten binnen te krijgen. En niet te vergeten, daar ook een goed rendement op kan behalen.

Met haar boek ‘Van Maken naar Raken: een gezonde organisatie door de klant centraal te stellen’ helpt Marjet hoe je succesvol kan zijn en kan blijven. Het boek bevat ongeveer 125 mooie voorbeelden uit de sector. Deze voorbeelden laten je op een andere manier naar bouwsector kijken en laten zien hoe je met innovatie succesvol kan zijn.

De Wegenscanners zijn er trots op om in haar boek als voorbeeld genoemd te worden!

2105 Dewegenscanners in Van maken naar Raken

Van maken naar raken over innovatie in de wegenbouw

Van maken naar raken over innovatie in de wegenbouw

Deel dit bericht